• Blauw-Wit zoekt een nieuwe secretaris!

    Na meerdere jaren bestuurlijke inzet zal Roy de Saegher na afloop van het huidige voetbalseizoen stoppen als bestuurslid van Blauw-Wit.

    Roy was van 2020 tot 2024 binnen het bestuur verantwoordelijk voor de kantinezaken en vervulde daarna de rol van secretaris, waarvan het eerste jaar op interimbasis. In de afgelopen jaren heeft hij zich op verschillende vlakken ingezet voor de vereniging en was hij betrokken bij de dagelijkse organisatie binnen de club.

    Door zijn vertrek ontstaat per 1 juli 2026 een vacature binnen het bestuur en daarom is Blauw-Wit op zoek naar een nieuwe secretaris.

    Als secretaris ben je een belangrijke schakel binnen de vereniging. Je ondersteunt het bestuur op organisatorisch en administratief vlak, verzorgt de communicatie binnen en buiten de club en helpt mee om de vereniging soepel te laten draaien. Denk hierbij aan het voorbereiden van vergaderingen, het maken van notulen, contact met externe partijen en het bewaken van belangrijke clubzaken.

    Lijkt het jou mooi om mee te denken over de toekomst van Blauw-Wit en een bijdrage te leveren aan onze vereniging? Of wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan gerust contact op met het bestuur.