• Een tijdperk eindigt: Mats van Olst stopt bij Blauw-Wit 1

    Aanstaande zaterdag neemt Blauw-Wit 1 afscheid van een vertrouwd gezicht binnen het team. Na ruim 17 jaar in het eerste elftal speelt aanvoerder en vicevoorzitter Mats van Olst tegen Kolping Boys zijn laatste competitiewedstrijd. Al is de hoop natuurlijk dat het definitieve afscheid met nog drie weken wordt uitgesteld.